3 aug 2016

[Review & Giveaway!] Testa Omega 3


Mijn vriend en ik gebruiken dit supplement nu voor een goeie maand, dus tijd voor een review dacht ik zo. Testa is een bedrijf die omega 3 supplementen maakt. Duurzaam, 100% plantaardig en in tegenstelling tot andere merken: énkel plantaardig. Naast deze vegan capsules verkopen ze dus geen andere producten die niet vegan friendly zijn. Sounds good? Ik dacht het ook.

Hun omega 3 is gemaakt van algenolie. Ter vergelijking: een ander merk op basis van visolie heeft tot wel 38 vissen nodig om dezelfde hoeveelheid omega 3 te verkrijgen. De capsules zelf zijn gemaakt van zeewier extract (geen gelatine, was het nodig om te zeggen?) en de verpakking is biologisch afbreekbaar.

Ingrediënten 
Schizochytrium sp. algenolie, glycerol, gemodificeerd maiszetmeel, carrageenan (zeewierextract), hoog oliezuur zonnebloemolie, rozemarijn extract, antioxidant (tocoferolen, ascorbylpalmitaat), zuurteregelaar (sodium carbonaat).

Testa gebruikt absoluut geen genetisch gemodificeerde ingrediënten, geen conserveringsmiddelen en geen synthetische zoet-, smaak- of kleurstoffen.


Onze ervaring
De pillen op zich smaken best goed. Ik bedoel, als ik het vergelijk met andere omega 3 supplementen die eh, stinken naar de zee, vind ik deze op zich redelijk geurloos. Het zijn trouwens geen vaste tabletten maar van die knijpbare gummies (ik kan er geen betere naam voor verzinnen), wat het ook makkelijker maakt om door te slikken.

En qua werking? Ik merk een verschil naar mijn geheugen toe. Waar ik vorige maand nog 5 keer hetzelfde verhaal vertelde aan mijn vriend (en hij zuchtend dacht dat heeft ze al verteld maar gewoon bleef verder luisteren want ja, zo lief is hij wel), blijft het nu maar bij 1 keer.  (of 2 keer met of heb ik dat al verteld) Een subtiel verschil vind ik. Maar nog het meest van alles: mijn humeur. Ik voel me blijer. Enkele maanden geleden was mijn hoofd nog 1 en al chaos. Ik ga niet beweren dat omega 3 dé oplossing is tegen depressies maar het is zeker een goede ondersteuning. Mijn vriend merkt vooral een licht verschil op bij zijn huid en tijdens het dromen (helderder).

Overtuigd? Je kan het supplement aankopen in hun webshop vanaf 22.95€ per doos. Speciaal voor de lezers van Bewust Groener is er een korting van 10% beschikbaar. Gebruik hiervoor de kortingscode "BEWUSTGROENER". (zonder aanhalingstekens)

--> Deze code blijft actief. De code kan echter soms niet werken naar gelang je cookies instellingen. Cookies verwijderen of de code proberen op een ander(e) browser/apparaat kan het probleem oplossen. 

Giveaway

Testa besloot eveneens 1 doos gratis weg te geven. Wil je kans maken? Dan kan je het volgende doen:

- Neem een kijkje op mijn Facebook pagina en/of mijn Pinterest account.
- Neem een kijkje op de website van Testa
- Laat een comment na met een geldig e-mailadres.

Ik maak de winnaar volgende week woensdag (10/08) bekend op Facebook en in deze post.


Edit: De winnaar is EVA SUPPLY! Ik stuur je nog een e-mail voor je adres. Bedankt aan iedereen die heeft meegedaan!

Deze blogpost bevat een product dat werd opgestuurd. Lees de disclaimer voor meer info.
This entry was posted in

8 reacties:

Unknown zei

Ik ben er wel erg benieuwd naar en zou wel graag willen winnen :)
Mijn e-mail adres is jonashoekman@gmail.com

Marousia zei

Ik eet nu lijnzaad voor m'n omega-vetten, maar ben er toch niet helemaal zeker van of dit genoeg is. Daarom zou ik graag toch aan de supplementen gaan..
marous91@hotmail.com

Debby Dreessen zei

Deze wil ik al een tijdje proberen. Deze maand alleen een dure periode omdat ik 2 September ga trouwen en de aanschaf daarom een tijdje moeten uitstellen. Deze kans kan ik echter niet aan mij voorbij laten gaan. Ben hier erg benieuwd naar. Groeten Debby
debbydeb2@hotmail.com

Eva Supply zei

Interessant artikel alweer! Klinkt herkenbaar... ^ ^ Mijn geheugen kan zeker ook een boost gebruiken, dus ik wil dit heel graag eens proberen!
Groetjes,
Eva
(evasupply@ymail.com)

Fanny Van Hulle zei

Duidelijke en uitgebreide review!
Ik wil ook kans maken op dit supplement. Kunnen we ineens in het gezin uitproberen.

Anoniem zei

Damn, dat wil ik wel eens proberen! Ben pas nieuw in de vegan wereld en het is nog steeds wat uitzoeken :)

paulienverstraete@outlook.com

Fransien zei

Ik zou dit graag willen proberen
fransienkuiken@hotmail.com

Anoniem zei

Zou fantastisch zijn om dit uit te proberen 100% vegan. Tessa.derese@hotmail.com